Hoe maak je je klanten gelukkig

pedicure

Een klant die een nagelstudio binnenloopt, kijkt de pedicure rechtstreeks aan; zij richt zich niet tot de andere technici, noch tot de sanitaire dienst.

Typisch, een klant komt binnen en ziet de roze dame die klaar is om haar magie te doen. De klant wordt niet aangekeken, of één op één aangesproken. De klant kan door de salon worden geleid naar een station waar verschillende diensten worden aangeboden. De wandeling is normaal gesproken snel en de klant wordt duidelijk geleid naar waar ze nu heen gaat. Maar het kan ook zijn dat de klant alleen maar naar de stomerij gaat. Of naar de schoonheidsafdeling. Of naar de haarafdeling. Waar de salon zich ook bevindt, de klant is zich ervan bewust dat zij zich in de aanwezigheid van andere mensen bevindt en dat haar tijd beperkt is. De meeste klanten weten dat en zullen proberen hun zaak daar te brengen waar zij denken dat zij het beste kunnen krijgen.

De meeste klanten weten wat ze van een manicure verwachten, en in feite kijken ze, als ze de salon uitlopen, uit naar uw advies over wat ze kunnen verwachten als ze thuiskomen. Aan de hand van de klanten kunt u zich een beeld vormen van wat uw diensten kunnen zijn. rijkdom van de verschijnselen en wat ze nodig hebben als ze daar aankomen. Als professional moet je de mogelijkheden bespreken om je klanten gelukkig te maken. Op die manier weet je wat je hen te bieden hebt, en weet je hoe je hun ervaring tot een goede kunt maken.

U moet zich ook bewust zijn van de verschillen tussen pedicures die thuis moeten worden gedaan en die welke in een salon moeten worden gedaan. Thuis moet de nadruk worden gelegd op het doen van de nagels en misschien wat behandeling van de nagelriemen. Maar als de pedicure in een salon moet worden gedaan, moet de nadruk liggen op geven en nemen met de manicure om de beste resultaten te krijgen, en om ervoor te zorgen dat zij tevreden zijn.

Dit is ook nodig, vooral voor de klanten die niet tevreden zijn met het werk dat ze gedaan hebben. Ze kunnen boos op je zijn omdat je hun nagels of nagelriemen niet de aandacht hebt gegeven waar ze om hadden gevraagd. De klanten zullen deze details echter snel vergeten en in plaats daarvan tevreden zijn met uw werk.

Terwijl de nadruk moet liggen op het gelukkig maken van de klant, moet u ook niet vergeten dat uw professionele verplichtingen aan hen uw eerste zorg moeten zijn. Je mag moe en overwerkt zijn en andere verantwoordelijkheden hebben, maar je moet nog steeds de best mogelijke service verlenen. Dit zal u ook helpen om de klant tevreden te stellen.

Het andere deel van het tevreden stellen van de klant is ervoor te zorgen dat de nagels en nagelriemen schoon worden gehouden. Een manicure kan niet goed worden uitgevoerd zonder dat alle rommel en stof is opgeruimd. En je kunt er alleen voor zorgen dat de nagels inderdaad schoon zijn en er mooi uitzien als je de nagelriemen gelukkig en gezond houdt. De hygiëne van de nagelriemen zal uw nagels helpen beter te presteren en er mooi uit te zien.

De handen bezig houden en verzorgen zal ook veel helpen. De klanten die op hun beurt wachten, kun je wat zakgeld geven om te besteden terwijl ze wachten. Er zijn ook enkele procedures die je zelf kunt uitvoeren als je een gediplomeerd schoonheidsspecialiste bent. Zo kun je bijvoorbeeld hun nagels knippen of hun nagelriemen duwen. Dit zijn dingen die je kunt leren uit een boek en niet uit een salon.

Dus, wat is uw mening over dit onderwerp? Denk je dat naar de salon gaan voor pedicure geldverspilling is? Laat ons weten wat u denkt in het commentaarvak.

lees meer:

pedicure Den Haag

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.