6 strategieën om uw huidige staat van welzijn te veroveren

Wellness Middelburg

 

 

 

 

 

Onderzoek wijst uit dat het pad dat naar dit welzijnsproces leidt, zowel positieve als negatieve gevolgen heeft. Neem even de tijd om de rol van uw gemoedstoestand in wellness te bekijken; het zal u helpen uw passie voor wellness terug te vinden en geïnspireerd te blijven, vooral in tijden van uitdaging.

Voordelen van Wellness

Onderzoek heeft aangetoond dat angst, depressie en verslavende attitudes de neiging hebben het verloop van een levenscrisis te volgen. Als je in beslag genomen wordt door de omstandigheden die je gezondheidsproblemen kunnen veroorzaken, verlies je je focus op wat belangrijk is in je leven. Als u te veel tijd besteedt aan wat er in het verleden fout is gegaan, kunt u te veel stilstaan bij uw huidige gezondheidstoestand, en dat kan leiden tot patronen van zelftwijfel en aanzienlijke negatieve emoties.

Ik twijfel er niet aan dat u op de hoogte bent van de soorten gevoelens die gepaard gaan met de gezondheidsproblemen die door stress worden veroorzaakt. Depressie, angst, woede, schuldgevoelens, wrok zijn klassieke tekenen van een negatieve gemoedstoestand. Deze gevoelens roepen, heel natuurlijk, een negatieve gemoedstoestand op, en deze gemoedstoestanden veroorzaken een verergering van uw symptomen en andere aandoeningen. Het is als volgt: Je hebt een ziekte, en negatieve gemoedstoestand produceert de ziekte in zijn negatieve vorm. Als je toevoegt aan wat je negatieve gemoedstoestand heeft voortgebracht, door bijvoorbeeld in deze negatieve gemoedstoestand te leven, dan heb je een ziekte verergerd met negatieve zelfpraat, of beide. De aandacht die je geeft aan de moeilijkheid wordt een factor die je symptomen creëert. Dit is het proces, en het resultaat, van “negatief piekeren” of het “gevoel van de vingertoppen van onheil en somberheid” dat leidt tot een vicieuze cirkel van ziekte.

Coaching Gereedschap

Wist u dat stress een belangrijke oorzaak van ziekte is? Wist u dat Te Veel Stress precies de remedie is voor langdurige verbetering, die te veel ziekte kan veroorzaken? U zult mijn zes strategieën leren om uw huidige staat van welzijn te veroveren. Deze zes strategieën zullen u helpen inspireren tot het nemen van stappen om uw uitdagingsniveaus te verhogen, en uw gezondheidsfrequentie.

1. Vergeet niet te ademen. Geef aandacht aan die diepe trage zachte ademhalingen die je inneemt wanneer je NIET aan je doel werkt. Ze zorgen voor ontspanning, verminderen pijn en stress, houden je geaard en geïnspireerd, en kunnen je bloeddruk verlagen.

2. WearSomething Lagen van comfort. Zowat elk mens heeft liefde en genegenheid die hij met zich meedraagt. Geef jezelf het geschenk ervan. Draag een sieraad waardoor je je heel speciaal en gewaardeerd voelt. Of draag een bloem op je bureau. Het is verbazingwekkend te ontdekken hoe het je innerlijke kracht versterkt en je van binnenuit heelt.

3. Vrijwilliger. Doe moeite om iemand in nood te helpen. Dat kan een dakloze zijn, iemand die een maaltijd nodig heeft, een senior of iemand die bezig is met zelfafscherming van zijn huis. Door voor anderen te zorgen, vervul je een behoefte die je hebt genegeerd.

4. Visualiseer uw doelen. Laat je innerlijke gevoelens naar buiten en wees stil genoeg om je bereikte doel te visualiseren. Laat je creativiteit psychologisch met je werken, om jezelf voller te zien leven in al een goede reality show.

5. Bekijk uw getriggerde emoties en manieren en waarom ze opkomen. Omdat wij denken, voelen en er niets aan doen, of andere manieren om het te zeggen, ziet niemand van ons de ‘flitsen’ in onze momenten van liefdesverdriet, pijn, gekwetstheid en angst, onze kracht, of wilskracht. Wij kunnen soms hulpeloos wachten op een doorbraak, op iemand die ons een antwoord geeft, op iemand die terugvecht, of op het moment van de doorbraak, totdat het emotionele evenwicht in ons terugkeert. Maar we kunnen onmogelijk openstaan voor het geluk en de inzichten die we nodig hebben. We hebben een reddingslijn nodig van de mensen om ons heen die ons uitnodigen om te praten met de kennis die we nodig hebben en de liefde die wederkerig wil zijn.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.